Veselīgās brokastis – kvinojas putra ar āboliem un ogām, un ēst negribas līdz pat vakaram!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kvinoju ikdienas ēdienkartē iekļāvuši daudzi, varbūt arī tu vēlies pamēģināt šo veselīgo brokastu recepti? Šī putra ir fantastiska ne vien ar to, ka garšīga, bet arī – ēst negribas līdz vēlai, vēlai pēcpusdienai! 

Sastāvdaļas

  • 1 daļa kvinojas;
  • 2 daļas mandeļu piena;
  • 1 – 2 kanēļa standziņas;
  • Mandeles;
  • Kokosriekstu čipsi;
  • Kļavu sīrups;
  • Āboli;
  • Ogas – pēs izvēles.

Pagatavošana

Kvinoju ber sietiņā, noskalo un notecina lieko ūdeni. Katliņā uz lēnas uguns uzkarsē mandeļu pienu, klāt pievienojot 1-2 kanēļa standziņas. Kad piens sāk vārīties, pievieno kvinoju un maisot vāra uz lēnas uguns aptuveni 12 – 15 minūtes, līdz sēkliņas praktiski uzsūkušas visu pienu. Ņem no uguns nost, liek virsū vāciņu un ļauj uzbriest vēl 5 minūtes. Gatavo putru liek bļodā, pārkaisa ar ogām, gabaliņos sagrieztiem āboliem, nedaudz mandelēm un kokosriekstu čipsiem. Pārlej ar kļavu sīrupu – tā daudzums pēc garšas!

Avots

 

Share.

About Author

Comments are closed.