Kā ātri un efektīvi nomest svaru vēdera rajonā

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Droši vien daudzas sievietes mani sapratīs. Sēžoties uz kārtējo diētu, ievēroju, ka vājēt gan sāku, bet vēders nesamazinājās. Treniņi sporta zālē nelīdzēja, tāpēc ka man pārāk grūti bija paņemt lielu slodzi. Diemžēl bez smagiem vingrinājumiem un biežas sporta kluba apmeklēšanas, kā teica treneris, man nekas neizdosies.

Bija žēl, ka citas meitenes varēja treniņiem veltīt daudz laika, bet man darbā vienkārši nebija brīvdienu. Bet plakans vēderiņš ir katras sievietes sapnis! Tas ir skaisti un tā ir arī pareiza metabolisma pazīme, jums tad ir viss kartība ar vielu maiņu.

Bet es tomēr atradu izeju! Dzēriena recepte, ar kuru nu dalos arī ar jums, gan neaizstās nodarbības treniņu zālē, bet noteikti veicinās vājēšanu vēdera apvidū. Ja visu kārtīgi un pareizi apvieno, tad ir iespējams savu figūru padarīt ideālu!

Galvenais, kas jāatceras: ēst vēlāk kā 2 stundas pirms  gulēt iešanas galīgi nav vēlams. Tieši tad ēdot mēs panākam, ka tauki uzkrājas tur, kur tos vismazāk gaidām – arī uz vēdera. Tāpat ir jāpāriet uz veselīgas pārtikas lietošanu un nevajag pārēsties. No galda jāaiziet ar vieglu izsalkuma sajūtu, bet pirms ēšanas jāizdzer glāze ūdens, lai rastos kuņģa pilnuma sajūta.

Recepte:

Ābolu etiķis 1 ēdamkarote

Pētersīļi 3 ēdamkarotes

Citrons 1 gab.

Ūdens 400 ml

Pagatavošana:

Pētersīļi jāsasmalcina, no citrona jāizspiež sula, tieši tā mums būs vajadzīga. Uzvāriet ūdeni  kopā ar pētersīļiem, noņemiet katliņu no uguns un ļaujiet novārījumam nostāvēties 5 minūtes. Pēc tam var pievienot skābos komponentus! Visu kārtīgi jāsamaisa un jāizkāš.

Jādzer katru dienu pirms gulēt iešanas. Īsā laikā jūsu „glābšanas riņķis” sāks samazināties! Praktiski šim dzērienam blakņu nav, ja nu vienīgi jums ir kuņģa problēmas, tad gan stāvokli nevajag pasliktināt.

Bez tam, ka šis līdzeklis dedzina taukus, tajā ir arī daudz antioksidantu un C vitamīna. Un tas ir lieliski! Jūs varēsiet gan novājēt, gan saņemt lielisku vitamīnu devu, tādējādi paaugstinot sava organisma aizsargspējas!

Share.

About Author

Comments are closed.